søndag 2. januar 2011

nye koster?....

HAPPY NEW YEAR....... jaja, kan jo håpe på at 2011 blir noe bedre en ka forige år blei. Er lei av å være sliten og utslitt, både psykisk og fysisk. Og akkurat nå e eg lei av å væra småsjuk, hangla me snørrete nese og bly i hodet. Orker jo ingenting. Så ALT kan jo bare bli bedre, Viktig å tenka positivt:) Ikke lett det for en som alltid tenke i "worst case"senarier.... :) men får jo bli et nyttårsforsett det, å prøva å snu tankegangen i positiv retning:)

Nå begynne eg iallefall å komma på plass og iorden på nya arbeidsrommet mitt. Johanne mi kom akkurat inn på rommet sitt før den 15 desember, så innimellom alt annet, har eg bært, dradd og slitt, kasser, esker, sekker, hyller og stor pult, fra kottet i kjelleren og opp på gamle rommet te Johanne i andre etage. Ett slitt, men skal bli bedre med et ordentlig rom og ikkje et rått, kaldt kott i kjelleren. Fram og tebake e lika långt seie di, det var detta rommet som var kontor og arbeidsrom før Johanne blei født :D Mangler snart bare den benken som Espen ska laga te meg uner heile skråtaket. men den får komma når den komme.

Deadlinen vår iår var jo 15 desember. Detta var jo fordi at det plutselig gikk veldig fort. Itte å ha gått me ødelagte skulder sia forrige romjul, blei operasjonsdatoen gitt me 3 ukers varsel! Blei litt trøbbel under operasjonen, pga astma og andre medisisnke tilstander, så han måte liga øve te neste dag.
Det må eg sei, en liten digresjon bara, at det at de ska ha operasjonar me full narkose, og så sende de pasienten him rett ittepå? "me ringe deg imårå tidlig får å høra at det går bra" galskap seie eg.
Iallefall sitte han her og ska ha armen heilt i ro i 6 UKER. det ska ikkje væra lett. Han e sur og grinete og eg må fera itte og kjefta og masa, pasa på at han holde armen i ro...

Og så har me vært og brukt eina gavekortet me fikk te jul av mamma og pappa, og lagt te noe penger me fikk te jul av foreldrene te Espen, og så har me kjøpt oss ekstra blits te kamera:) Alværdens forskjell:)
Må bare få tømt kamera.... ork og tetak alt. Også det å finna kabelen og få bildene over på dataen.
Men kanskje idag? :)........................

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails