fredag 26. november 2010

Johanne sin kalender...

Kom plutseligen på at eg jo sko ta bilder av kalenderen te Johannemi, sånn at eg kunne bloggan....
Så skynta meg å få tatt noen bilder, før det blei heilt mørkt. :) og sjøl om at an kanskje ikke e heilt rett og kvadretisk i alle sømmer og linjer:) så lyge bildene litt i min disfavør....



Figurane e henta litt fra nettet, litt fra noen malebøker eg har, og fra et ark fra et juleblad som eg lånte fra søster mi. Trærne e trykt ut me cuttllebuggen min. Hjertene e det Johanne sjøl som skulle ha på. Hjerter e det store for tiden.

Har ikke lagt nummer på kalenderen. Det får væra måte på plunderarbeid:)) Eg komme te å nummerera pakkane når eg henge de opp.
Skal og sy stoffposer te å ha pakkene i. Kan kanskje slippe den lite velkomne jobben av å pakke inn 24 småting. Miljøvennlig e det og. Har sydd 10 stk til nå, resten får komme neste år.

Eg har og, bestilt i fra Espen, oppheng i smijern te an. Blir nok te neste advent det og:)

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails