mandag 3. januar 2011

karriereskifte?

Nå har eg vært hjemmesykepleier fulltid for Gubben i snart 3 uker. Og idag har eg søren klype fått enda ein klient. Min store lillebror har vært aleina hima, syk med feber og hoste og det søm følges med siden torsdagen. Det viste eg ikkje, fant det ut igårkveld da eg og Johannevennen var innom på et lite besøk. Så da var det å skaffe rett i koppen suppe, slik han kunne få i seg noe mat, da han ikke hadde klart å svelge og derfor ikke spist. Idag morges var det å spore opp kim som e fastlege, og skaffe legetime, hente og bringe. Og slik gikk nå dagen. Jaja han har fått medisin, så da går det seg nok til.
Men begynner nesten å bli proff eg nå innen hjemmesykepleien:) Nei all ære til de som jobber slik, godt det e bare av og til:)

Idag var også første normale dag itte jule og nyttår. Heldigvis. Og heldigvis klaffa det me at Johannevennen hadde barnehagedag idag. Hu har kjeda seg fryktelig de siste dagene, og vært fryktelig masete, klengete og sutrete........ Så idag gleda me oss te begge to:)
Og hadde hatt det fryktelig kjekt i barnehagen idag da eg henta henne i halv fire tida.



I mangel av bilder bruker eg bilde av Johannevennen, fra da hu sko på nissedag i barnehagen 9 desember.




Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails