søndag 8. januar 2012

Ut med jula, og inn med det nye......

 Igår markerte me "ut med jula" med en pepperkakehusknusefest!

Johanne hadde gått glipp av pepperkakehusknusinga i barnehagen før jul, sånn skjer jo når en bare går annenhverdag.
 Og for å kompensere for detta da, hadde eg lovt at me skulle invitere noken unger og ha en liten peperkakehusknusefest:)

Ble bare Sander og Robert som kom, ilag me tante SivA, men me hadde det kjekt me fordet. Gikk rundt julatreet og sang gjorde me og. Kakao og kakerester. Siste krempetrekning av jula 2011, for ittepå gikk treet ut, og pynten på loftet.


Utpå ittemiddagen fikk eg o den nye, gamle lampa mi på døra. Her i distriktet har me ei kjøp og salg sia på fjesbokå så e fryktelig populær. Og på fredagen kjøpte eg meg ei lampe te å ha på kjøkkenet. Har ønska meg ei sånn lenge, og nå fant eg ei eg likte, og som eg fikk billig! Kjempefin var hu:)



Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails