søndag 1. januar 2012

La det komma....

Så var det igjen et nytt år, med forhåpentlig nye muligheitar.

2011 kom og gikk i ei fyka.... Sko jo så gjerne sagt at me hadde det så frykteleg tavelt med jobb, reisar, familie og andre hendingar, så blogginga måtte li, men det er å tøya sanninga:)
Vell har ikkje tida strekt te, både av jobb og familie, men like mye er det giddalausa så har råka meg i 2011. (Og så må eg få skulda på spilleavhengighet. Diverre har eg lidd av overdreven Farmville speling på fjesbokå, men nå er eg slutta altså, trur eg......)

I løpet av året som kom og gikk, har eg jobba med bunadsaum, eksamensvakt, kransekakebakar og taxisjåfør.

  




Eg har dyrka tomat og agurk i drivhus, planta og hausta masse i hagen, hausta masse bær, sopp og urter i ville naturen, jakta hjort og rådyr, videreforedla møkje av detta, strikka, vevd og sydd, pussa opp sjå søster mi, pussa opp sjå bror min, blitt tante og grandtante, vært fadder, vært på båttur og hyttetur. Hatt tantungar på overnatting, satt bort datter på overnatting. Tatt godt vare på høner, hunder og gullfisk. Mista en hund og en svigerbestemor. Prøvd å vær ein god ven, og pleia vennskap. Prøvd å vær ei god kone og kjærast og pleid kjærligheta Og ikkje minst prøvd å pleia meg sjøl innimellom alt anna:) Og nå, prøvd å skriva nynorsk, med vekslande hell........................

And now to something complitly, the same?
Eg seie, bare la det komma, 2012 eg ska nå prøva å takla deg og:)







Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails