onsdag 18. august 2010

Store omveltninger...

Johanne og guttane idag morgens...
Idag var en milepæl i livet te meg og Johanne.
Hu var første dag i barnehagen idag.

Hu har gleda seg så, og eg med... sjøl om det og er vemodig.
Var problemer me å få henne til å sove heile natta inatt. Men hu har vært litt sint og idag. Hu ville i barnehagen ene øyeblikket, men skulle absolutt ikke begynne i barnehage i neste øyeblikk....
I tillegg kom kommentaren at "hu skulle begynna på skolen hu".....

Iallefall hu fant seg fort te rette i barnehagen. Var bittelitt blyg ovenfor alle ungane, hu var jo den "nye" idag, men var sammtidig veldig husvarm. Etter å ha vært der med henne ett par timer, så forlot eg bhg, og for him.
Kom tilbake etter to timer, og alt hadde gått kjempefint:)

Imårå har hu fri, siden hu går halvt, men på fredagen ska me i barnehagen igjen. Satse på å la henne være lenger uten meg da. Tror detta går fint eg...


Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails