onsdag 4. november 2009

W.A.S.P konsert i Haugesund 28 oktober

Var på konsert forrige uke. De e ikkje ofte:-)
Broren min spanderte biletter på meg og Espen, snille lillebror eg har da:-)
Men det var ein vinn vinn situasjon, eg kjørte og da sparte han masse peng i taxi tur retur og da. Har ikke posta før, tenkte eg skulle fått lånt kamera hans og lagt ut noen bilder, men har ikke sett snurten av han etterpå. Får huka tak i han te helga, han e vell hima på karmøyne då tenke eg.....
Men iallefall.. Konserten var heilt konge, eg sto rett ved ein høytaler så det ble rimelig høyt, det ringte i øyra neste dag og Lol
Håpe de komme tilbake, da går eg igjen.


Men her er et konsertopptak fra konserten funnet på Youtube...
En sterk opplevelse, med filmen som gikk i bakgrunnen...

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails