tirsdag 28. april 2009

sida sist...

Skulle nesten tro at eg var gått i dvale, på hobbyfronten, ved å lese bloggen min iallefall. Men ingenting er lenger fra sannheten.

Holder på å strikke vesker, som eg tover og lager hekle detaljer på. Men har ikke tatt bilder enda, fordi ingen er heilt ferdige ennå. Har montering og for igjen.

Dessuten har eg begynnt å ta på meg sømoppdrag. Hadde annonse i avisa om bunadsøm før påske, har reparert(les: sydd ut) 2 stk til nå, og mottok ein til idag. Kjekk liten ekstra inntekt det.

De siste dagene har eg dessuten holdt på å flytte tilbake inn på hobbyrommet mitt, mangler noen opphengslister og ei hylle på veggen enda, men har holdt på å lage kort idag. Konfirmasjonskort, har innsida igjen, og 2 minialbum til ei venninne av meg, som hun skal dekorere sjøl og gi vekk.

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails