lørdag 26. november 2005

Oppdatering Bentes verden....

Har vært noen travle uker den siste tida.....

I den siste uka har me hatt siste kveld på arbeidsgruppa i Skudnes.
Espen , ungene og eg var på Haugaland på verksted der på tirsdags kvelden. Lagte julepresanger på verksted der...
På onsdagskvelden var eg på jobb igjen, kjørte taxi...
Torsdags kvelden var eg på vevkurs. Har vevd 23 cm av tepppet mitt nå, begynner å se mønsteret nå Når vevkurset var slutt klokka 22, traff jeg på tanten min, som var med varer til julebutikken på husflid huset. Og så for me på kaffen Himmel og hav og tok ein kaffe og hjemmelaga konfekt.....
Travelt travelt... og har ikke fått så mye gjort på dagtid heller.
Har ikke vært i så veldig god form. Vært kvalmen og smerter.... Var hos dr.Moe på tirsdag morgen for å få de vanlige sprøytene, da ble jeg skikkelig dårlig når jeg var der, så det tok ekstra lang tid... Så juleforberedelsene iår ligger langt etter skjema... Heldigvis har eg jo juleboka fra årene før, så skjema er jo satt opp, men blir redusert litt iår tror eg....
Med min helse nå, sammen med praksis, jobb på onsdagskveldene og vevkurset, så tror eg at eg legger lista lavere for julen iår. Men har kjøpt ein del julegaver, har alle kalendergavene til ungene(tror eg) må bare pakke de inn, har begynnt å kjøpe inn litt julemat... Og så har eg satt pepperkakedeigen idag

Me ska ha bakedag neste lørdag. Siv anita lager julemann deig og Elin kjøper inn dekorasjons snop......


Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails