torsdag 27. oktober 2005

Omskolering....

Er innvilget attføring eg nå

Skal begynne utdanning som Barne og ungdomsarbeider over nyttår. Holder på å prøve å skaffe meg praksisplass nå..... Blir rart å begynne på skole igjen....

Er så oppgidd over reglene aetat har for beregning av attføringsyttelse. Fordi eg e 50% ufør, beregner de min attføringsytelse ut ifra det eg kjente før eg blei ufør... Og da kjente eg jo mye... Har vært ufør sida eg var 20 år og gikk på skole... Har aldri vært i 100% jobb eg... så nå skal eg få redusert inntekta mi med nesten det halve... igjen.... og rehabiliteringspengene eg har fått det siste 1,5 året har jo vært 66% av sykepengene min fra året før.... så detta begynne å bli tragisk....

Så må prøve å få jobbe litt innimellom skolen. Har lov til det når en går på attføring nå.....

Så igår kveld var eg på jobb igjen....

Kjørte taxi for første gang siden 2 september 2003............ Var litt rart, men samtidig helt kjent, akkurat som eg ikke har vært borte.......

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails