fredag 9. mars 2012

Prinsessemuffins og teselskap.....

Etter at Johannemi har vært syk nå i snart ei uka, går me litt på veggane i dei bedre periodene.

Så idag baka me prinsessemuffins. Johanne fant seg her tidligere ein ferdig kakemix som skulle gi rosa prinsessemuffins. Og sånn måtte me jo bara kjøpa meinte hu. Og ja greit å ha på hus te ein gang en hadde bruk for litt bestikkelse tenkte eg, så den havna iallefall i kjøkkenskapet her.











Ittepå blei muffinsane pynta med glasur, glitter og prinsessebilder:)
Men glasuren i eska var kvit, så fargen måtte me tilsetta sjøl.

Me dekka te på stua, med fine prinsessegodkjente duk og kopper. Rosa Rosa Rosa.... alt eg har i skapene da....  :P    Men service er et eg har fått av mamma, er vokst opp med det, og roser e det einaste eg egentlig liker rosa på farge..... Stettafatet kjøpte eg på antikkbutikk i Haugesund i 2010, bare elsker stettafat eg.

ps Johanne har gjort mesteparten sjøl altså, barra så dokke vet det:) og hvis dokke trykke på bildene så blir de større (håpe eg)

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails