søndag 21. november 2010

Søndag, og julemessedag...

Idag har eg vært på julemesse.
Det vil sei, eg har vært på 2, ilag me søster Siv og Johanne mi og nevø Sandergutt.

Julemessa på Mølla på Avaldsnes var liten, men flotte håndlaga produkter. Spesielt må eg jo si at kortene te ein tremening av meg, Hanne, de var bare heilt kjempeflotte! Og oppe var det galleri og kunstutstilling. Masse flott, mye en kunne tenkt seg å kjøpa om budsjettet hadde gitt rom for det:)
Det eg kjøpte var ein pose tørka lavendelblomster (kjekt å ha te neste såpekokeseanse) og Johannemi fikk seg et tova hjerte, kanta med rosa tråd. Var egentlig ett nålebrev, men nåla ble diskre beslaglagt av meg:)

Julemessa i Haraldshallen i Haugesund var av et anna kaliber. Større og mye mer upersonlig. Masse butikker, homepartyselskap og terapauter representert. Mye fint, men eg syns nå julemesser skal være mer hjemmelaga og kunsthåndtverk eg. Var jo slikt og, men de drukna liksom i alt det andre:(

Og så har eg sydd ferdig og fått hengt opp adventskalenderen te Johannemi ikveld. Ska blogga an imårå me bilder i dagslys:))

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails