mandag 6. september 2010

Anbefaling fra sykesengen (les:sofaen)...

Eg skulle jo ha blogga om at Johanne har fått seg lekehytta denne uka, om at Eg, Johanne og Elin var i Sveio på torsdag og plukka sopp... Men det ble lite sopp og lite blogging.... Fikk meg skyss him fra jobb tirsdagskvelden, orka ikke gå dei få km. Var ikke bra. Var ikke bra på onsdagen. Var bra igjen på torsdagen. Var kjempebra på fredagen, fikk gjort kjempemye både ute og inne:) Men våkna med feber på lørdag... var så gale at eg for på legevakten igårkveld. Høy CRP og halsbettenelse og infiserte mandler, eller noe sånn... E iallfall fæle greier. Ibux holder feberen nede, men vondten i halsen e der forde. Klarer nesten ikke spise, vondt å puste... jaja......
Surfe litt rundt i blogglandia nå i ettermiddag, har en ok periode e nå, og Johanne har sovna på sofen. Espen var tidlig hima idag, og lager nå dørlås på hyttedøra....
men tilbake te blogglandia... snoffla (les: snublet) over ein av de finaste scrappebloggane eg te nå har sett:
Annes paperfun . Nå e eg ikkje så overvettes glad i magnoliafigurene og des like, men disse kortene e så forseggjorte, og så detaljerte at eg nesten ikkje finne ord. Det må dokke sjå sjøl...
Et besøk der anbefales på det sterkeste :)


Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails