torsdag 12. august 2010

I bakvendtland....

Nydelig vær idag:) Første arbeidsdag for Espen itte ferien, og da kom sommaren....
Men eg og Johanne snudde opp ned på tilværelsen me. Tok bussen te Hgsd og gikk på OBS! og handla ullundertøy, fleecedresser og regntøy. Så nå e me klar for både barnehagetilværelse og høsten:)

Var forresten på Jernia idag for å kjøpe nye gummipakninger til syltetøyglass og saftflasker. Men nye gummipakninger til flasker med patentkork fins vist ikke i handelen. Ka ska en gjør da? de blir jo morkne og dårlige de pakningene og... Ha 2 flasker uten pakning nå eg. Hva gjør en da? kaster de og kjøper nye? som eg ble foreslått på den lokale Jernia butikken i ettermiddag. Slikt ligger ikke for meg :(  Noen som kan fortelle meg hvor en kan få tak i slike gummipakninger?????

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails