onsdag 17. februar 2010

Ja ja......

Hadde så store planer om å bli flink te å blogge fast nå i 2010. Men så har batteriene mine vært flate igjen. Og det faktum at kamera mitt streika på nyttårsaften, det var ikke kjekt for å si det sånn..... Så alle bildene jeg har nå er fra mobilen dessverre. Men bedre en ingen bilder kanskje?

Jeg liker å blogge. Det er på ein måte ein form for dagbok, der jeg skriver for meg selv og for alle som interessert, litt om ka eg gjør, hva jeg lager, hva som skjer i mitt liv, om en ikke heilt på det private plan :)
Bloggen min har gitt meg noen knagger å huske og holde oversikten i hva som har skjedd. Trenger det eg.

Eg leser blogger hver dag. En vil nok ikke tro det, for jeg legger ikke mange spor igjen på bloggene jeg leser. Dere får ha meg unnskyldt, men kreftene strekker ikke tel alltid. Skulle ikke tro at noen ikke kan orke å skrive et par ord, men dessverre. Men jeg skal prøve å bli bedre......

Bloggene jeg leser, gjør at jeg drømmer meg bort i vakre hjem, nydelige bilder, flotte stoffer, fantasifulle kreasjoner....
Jeg blir inspirert av strikkeplagg, sydde små plagg, matoppskrifter, blomster.....
Det gir meg mye positiv. Så takk til dere der ute i bloggland:)

Eg har 3 blogger og eg for å gjøre ting komplisert:)
denne er Bloggen med stor B.
I tillegg har eg en som jeg legger matoppskrifter i, og en som jeg legger bilder av det eg lager.

Eg vil nå publisere det eg har tenkt å lage iår(for å legge press på meg sjøl)

* Skal gå på kurs i å lære å brodere tellesøm. Skal sy    bunadskjorta te mamma,
* Montere mamma sin rogalandsbunad
* Sy festdrakt te Johanne (må være ferdig til mai)
* Strikke julestrømpe (julepresang E)
* Sy noen vindusskrape votter (julepresanger.....)
* Strikke vaskekluter
* Koke såpe
* Gjøre ferdig de tova veskene til nettbutikken......
* Sy klesklypeposer (julepresanger)
* Strikke lue (julepresang)
* strikke caliometry te meg sjøl
* jobbe med Johanne si babybok....!
* Lage kort til bursdager og konfirmasjoner
* Lage Julekort! og pakkelapper......

Dette e det eg komme på nå.......

 
Må jo ha illustrasjonsbilde:) Johanne har overtatt pappas gamle rattkjelke. Flott å bruke den nå. Veier og
fortau er bare is, etter 2 mnd med snø og kulde.....


Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails