tirsdag 24. november 2009

Snart adventstid.....

Iår, som ifjor lage eg og søster mi adventskalendere til hverandre. Med scrappeting selvfølgelig:-) skal bruke ca 200kr, ta av vårt eget overskudd... bånd, brads, blomster.. Stempeltrykk... utstyr vi har, men ikke bruker selv + noen få nye stempel:-)
Da Siv kom her idag med mine kalendergaver i en pose, måtte eg bare få rompa i gir.... Så nå e eg ferdig med hennes og :-) pluss eg har pakket alle pakkene eg hadde til Johanne sin adventskalender. Mangler fire, men di skal Espen få kjøpa, sånn at han ikke føle seg utestengt :-D

setter in dette bilde av årest advensstake..... Mose og kongler hentet i skogen på vei him fra hovestølen 29/11. Hadde bare røde lys, men syntest det blei pent allikevell. Bildene blei skikkelig    ....dårlige.... men kamera streika jo heilt bare noen få uker etterpå.......

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails