mandag 28. april 2008

ka skjer....

Holder på med masse akkurat nå. Syr om bunaden te Nora, lager bordkort og layout til sangheftet te Silje sin konfirmasjon, skal bake kaker, lager kakepynten.Så akkurat idag e eg glad for at det regner. Samtidig drive me på masse i hagen. Har kjørt hjem masse murstein og et tonn med muresand (med hjelp av pappa) Espen har murt grunnmur te drivhuset, for ja endelig, etter å ha vært på ønskelista i 12 år har eg kjøpt meg drivhus:-) Og for å få plass te drivhuset, har den siste plantekassen min måttet vike, så eg har tømt den og kjørt den vekk... ørten trillebårlass med mold...... I tillegg te alt annet hagearbeidet...
ps. egga i dammen e klekt, har rupetroll nå:-) og plummetreet "althans" blomstrer nå:-)
p.s p.s Idag var espen og kjøpte sandkasse te Johanne. De hadde på tilbud på obs.

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails