onsdag 8. mars 2006

Siden sist...

hei på tide å blogge litt igjen. Har hatt nydelig vær her den siste tida. Forrige uke hadde ungene vinterferie, og vinter har me hatt. Snø snø og mer snø. Kaldt og nydelig... Under snøen ligger våren på vent, snøklokker og krokus var allerede begynt å blomstre, men er nå dekket av et tykt lag med snø.... Sist fredag reiste me inn te Svandalen for å gå på ski. Ungene fikk leige seg alpinutstyr/snowboard. De koste seg i mange timer i bakkene. Var egentlig meninga at eg og Espen skulle ta oss ein tur i fjellet på langrenski, men da me hadde kommet opp til trekket fra parkeringen, var det ikke meir pust igjen i elsklingen min. Har jo vært syk, så me satte oss ned i solveggen, fant frem kaffi og kakao på termos og koste oss der. Grilla pølser gjor me og


Fremdeles er det snø ute her, men har begynt å tenke på våren eg nå da... Har kjøpt endel frøpakker; tomater, div.grønnsaker, erteblomster osv. Men mangler litt av kriblinga på å begynna som eg vanligvis får på denna tida. Vet ikke koffer egentlig.. Men den kommer nok.... Og så holder eg på å strikke babytøy. Eg skal bli tante til sommeren, så nå er eg i gang med strikketøyet

Er litt spent på imårå, skal sammen med kvinnekontakten i Hojff møte opp på jegerprøvekurset for å fange opp nye damer til damegruppa vår og jaktlaget som eg har ansvaret for. Har iallefall ordentlig jakt å tilby nå. På møtet i jaktutvalget for 2 uker sida, fikk me allerede tildelt et rådyrløyve til høstens jakt. Å stå ovenfor en forsamling og snakke er ikke heilt mi greie............ men men.....



Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails