onsdag 22. mars 2006

Oppsummering...

Bli oppdatert i rykk og napp her nå


Har det travelt, med praksis i barnehage og litt taxi kjøring, barnegruppa på husfliden. I tillegg har det vært mye å gør med damegruppa te HOJFF, var hagleskyting på torsdagen, i tillegg har eg nå fått skrevet ferdig brevet til damene der jeg inviterer til å vær med i jaktlaget og ein midlertidig aktivitetsoversikt for jaktlaget. Sendte masse mail og brev igår, sender de siste brevene idag(når eg har fått kjøpt flere frimerker) Har begynt å få noen tilbakemld på damer som vil være med kjekt det....

Forrige tirsdag begynte eg og søster mi på Kaligrafi kurs. Føler meg litt hensatt te første klasse igjen, skriver rekker på rekker med bokstaver Men er kjempekjekt... Og øvelse gjør mester.....

Har vært flink på andre områder og. Var i Skudesnes på huset og vevde masse på krokbragdteppet mitt både på lørdag og i flere timer før kurset igår.. Så nå er eg over meteren i lengde... ca 40cm igjen rekner eg med....

Ikveld ska eg kjøra taxi igjen... Ikke den kjekkaste måten å tilbringe ein kveld, men det blir litt penger av det og, og dessuten ska Espen gjør lekser. Er forelesningssamling imårå og på fredag på pedagogikkstudie hans....


Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails