mandag 27. mars 2006

Jobbsøking...

Idag har eg vært på intervju. Var en av 6 som ble innkalt, av 91 søkere!


Har søkt jobb som våken nattevakt på en barneverninstitusjon...

Men er litt usikker. De spurte meg om kossen helsa mi var, og var jo da nødt å si at eg var 50% ufør pga. fibrio. ... Følte på meg at de ble litt usikker på meg da, prøvdte så godt eg kunne å forklare at så lenge eg ikke jobber stort mer en 50% stilling, så er ikke eg hemmet på noe vis i dagliglivet... Fortalte om alt eg driver med, jakt, veving, hage etc.. for å vise at det ikke stopper meg... men men.. me får bare vente å se...

ville ta noe tid sa de... hadde andre stillinger de og skulle finne folk til, og etter de hadde kommed med anbefalinger, så skulle sakene te Bergen, for endelige ansettelsesvettak der.... så må belage meg på å vente opp til 2 mnd sa de... ja ja time vill show

P.s. er møkk f... på aetat nå....

Nettsida virker ikke... Får ikke levert meldekort.... nå står det at det pengene kan tidligest komme på torsdag?!?!

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails