onsdag 11. januar 2006

Siden sist...

Har vært ei stund sia eg har vært i space nå... Har slitt med en lei forkjølelse og har slitt litt med det...


I tillegg til å pakke bort Jula, har eg vært travelt opptatt med foreningsaktiviteter.



Er blitt medlem i kvinneutvalget i Haugesund og Omeng jeger og fiskeforening og sitter som deres representant i jaktutvalget. Så nå e det min jobb te å få damene i forreningen te å bli med ut på jakt!

Og det kan bli en utfordring



I tillegg holde eg på på vevstua på husfliden i Skudesnes ennå. Er nå kommet halveis på krokbragdteppet mitt. Men har fått ein utfordring med det nå. Var å vevde igår. Først merka eg at eg hadde bytta 2 farger om ein annen, sånn at ikke borda blei heilt lik. Det kunne jo gå ann, tenkte eg. Orka ikke ta opp 4 cm.... Så var det Rita som oppdaga at mønsteret stemte jo heller ikke.... Så eg har rota litt igår. Blanda bord 1 og bord 2 og blanda farger... Men Skal løse det hele på ein genial og kreativ måte. Skal skape ei ny og egen bord 3!! Lager ei bord som ein kombinasjon av de andre, det er jo borda mitt på teppet, så det kan jo bli litt stillig det.....



Har dessuten meldt meg villig til å være voksenleder på arbeidsgruppa for barn nå i vår også. Og i mars begynner eg på kveldskole, forberedende kurs til realkompetansevurdering i vk2 barne og ungdomsarbeider og fagbrøven til samme....


ps innlegg overført ifra msn space bloggen min.... dato og klokkeslett er korrekt......

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails