torsdag 8. desember 2005

De siste dagene....

Har vært travelt opptatt de siste dagene....

Søndag lagte eg, Espen og ungene julepynt/ gaver.... Me støpte lys og såper. Lagde nisser osv.... Fikk også endelig fram julepynten Så nå begynner det å ligne litt på jul ja...

Lagde også Bente´s spesial julekake...

Mandagen bakte eg Ambrosiabrød og skillingsboller. Og lagde deigen te kransekake, mandelsnitter og konfektkaker.... Da gidda eg ikkje meir... sliten da... Hadde tenkt å gjøre mer julegreier på tirsdagen, men de ringte fra Eide på morgenen, så eg var på jobb heile dagen. Har vært på jobb idag og, heldigvis ikke fra morgenen av idag da... Ikveld har eg bakt konfektkakene og mandelsnittene.... Lukter jul...

På tirsdags kvelden var eg på julemøte i sør-Karmøy husflidslag. Vant 2 gevinster på åresalget og.

Må forresten huske å sende mail te saksbehandleren på Aetat. Fikk igjen Kompetansevurderingspapirene mine igår. Hvis eg misforstår de rett, har eg klart heile vk1 barne og ungdomsarbeider med den prøven?!?!??

Kan ikke heilt forstå det, føler meg ikke så kompetent enda.....?





Kommentarer (2)

♪♥©кαммєи♥♪ - 8 Des., 2005
Hello my friend ! Today is world's online buddies day.! send this to your online friends even if I'm one of them http://img217.imageshack.us/img2... See how many you get back Happiness keeps you sweet; Trials keep you strong; Sorrows keep you Human; Failures keep you humble ! Success keeps you Glowing; Hugs from Kammen


bettina-s - 10 Des., 2005 =)
har begynt å ana jul eg o nå, men d kom litt seint...

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails