onsdag 12. oktober 2005

kveldsjakt.....

Akkurat kommet inn ifra jakt... Ikke felling idag heller

Men det kommer iallefall ikke av mangel på lys.... Rett før 9 hørte jeg rauting av hjort rett foran meg på bøen.. Etter litt mysing kunne jeg skimte dyret. Det var under 50 m borte... Hørte det beita gras.... Seinare hørte eg meir rauting og noe brøling, så det var iallefall ein bukk... En stund kunne jeg se 3 dyr utpå bøen på en gang (i kikkerten) Men var ikke skytelys Månen var gjemt bak skydekket helt te den forsvant bak åsryggen... Uflaks... Utrolig spennende og ganske uvirkelig.. Høre dyra så nær, men ikke kunne se dem.....

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------










Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails